onsdag 16 november 2011

Burrrr det är kallt. Jag är så glad att det inte har kommit någon snö än.
Trist för alla barn men jag är inte redo för det än.
Igår vart det bullbak, 54 bullar men de finns inte mycket kvar.
Skulle ha bakat pepparkakor också men formarna? har försvunnit så på fredag ska de inhandlas nya och kanske baka mer bullar.
Det är lika bra när man ändå känner för det. Det var nog 2 år sen som jag bakade bullar.
3 veckor tills man fyller år och det känner jag inte för att fira direkt. Jag önskade mig 10 000 kr av S så att jag någon gång i mitt liv kan få besöka ullared men han ville inte. Så det blev inget med det heller.
Imorgon blir det att spela bingolotto iallafall, har köpt 5 lotter och nått borde vi väl vinna, jag hoppas hoppas hoppas!!!

Ungarna är vilda, riktiga vilda elefanter. Äsch dom får hållas, mer synd är det om grannarna men dom får stå ut. Gilla eller flytta.
 Just ja, dagis korten har kommit. Både bra och dåliga, på endel bilder överdriver A med att se glad ut och K ser ut som ett yr väder.
Jag vet inte varför jag avskyr vit bakgrund men det blir så stelt.
Tur att han som tar har mörk på endel kort så man kan välja.
Hela kalaset blir inte billigt men det får man ta.

Dags att börja fundera på vad vi ska äta ikväll, det kan ta flera timmar ibland så jag börjar nu!

Inga kommentarer: