fredag 18 november 2011

Jag har gått och blivit pensionär. Igår ringde mamma och frågade om vi skulle åka en sväng.
Hon köpte stickor och garn till mig. A vill ha en blå halsduk så det har jag börjat på nu.
Det är svårt och lite halv krångligt eftersom jag inte är mästare och har inte stickat sen jag gick i femman. Endast tusen år sen. Nu har jag två roliga saker att göra iallafall, sticka och sen ett spel på telefonen. Blir helt beroende och kan inte slita mig ifrån det.
Igår var det ju bingolotto, vann inte ett skit. Var ett nummer ifrån  två miljoner men det var säkert fler som hade så. Jaja jag ska nog köpa mig lite mer lotter för på söndag är det väl lotto igen?
K sover nu, han får vila före maten idag, envis trött vild unge. A badar så nu kan jag lugna ner mina stressiga nerver. Om någon timma börjas det igen.

Inga kommentarer: