tisdag 22 november 2011

Jag känner mig som en zombie idag, vill helst sova men nu är det för sent. K vaknar nog snart efter sin vila. Jag och A har nyss tryckt i oss några bullar men det vart jag inte piggare av.
Jag funderar på att hämta kartongen från källaren sen med jul saker. Det känns inget vidare men det måste upp inom några dagar. Och så måste jag köpa ljus och stenar och stjärnor. Finns väl hur mycket som helst som man skulle vilja byta ut.
Igår fick A en ny jacka. Jag får beslutsångest för varenda sak jag köper men den får duga nu.
Orkar inte springa i affärar flera ggr i veckan.  Vi stressade upp på stan efter att ha bråkat en aning mycket innan jag lyckades övertalade honom att följa med. Vi bytte storlek och sen gick vi runt och kollade lite. Va knappt inga människor heller så det var super skönt. A va helt lugn och glad och det är verkligen skillnad på att vara hemma eller gå själv med han någonstans. Som natt och dag men jag vet ju varför.
Sortera mitt tvättberg kanske så hinner jag tvätta två ggr.

Inga kommentarer: