fredag 13 januari 2012

2012

Det känns konstigt att det redan är ett nytt år! K fyller snart 2 hela år. Det är inte heller super lång tid kvar tills À fyller 6år. Efter de är det nästan dags för "Lekis" eller va de nu heter i modern tid. Jag mår dåligt över de men jag hoppas att han kommer gå tillsammans med någon ifrån dagis.

Igår var jag och À på samtal på BVC, förra veckan när jag pratade med dom i telefonen verkade det ganska bra, som att hon förstod mig. Men igår kändes de inte bra alls. Hon förstår inte mig iallafall och verkar inte kunna hjälpa oss. Jag såg fram emot detta men inte längre. Jag måste ringa andra samtal sa att allt kan lösas.


Ikväll har jag lovat À att sova i hans "nya" stora säng. Vi två får iallafall plats utan problem. Jag hoppas bara att K sover hela natten,


Imorgon är det lördag och jag vet inte vad som händer och sker. Får ta dagen som den kommer. Det jag vet är att vi ska hämta S hos sin kusin!!!


Just ja, Igår anmälde jag À till knatte skutt. Det kommer nog bli kul för honom,


Sov dags nu Natti natt!!!!!

Inga kommentarer: