tisdag 24 januari 2012

Tisdag!

Ytterligare en arbetsdag har gått. Är så trött i kroppen efter förra veckans stress.
Har fått ont i axeln igen, vet inte varför de blir så varje gång jag jobbat för fort.
Igår och idag har det gått väldigt lugnt. Idag slutade vi kvart i två, lyx tid och sluta på. Händer väldigt sällan. Fick gå till dagis och hämta barnen och sen kom S med bilen.
Imorgon blir de nog bara jobb på morgonen, sen lämna À på dagis en kort stund.
Vet inte vad man ska hitta på efter det.

Står iallafall just nu och fixar våfflor. Världens onyttigaste mat men jag orkar inte göra något annat idag. Efter maten är det läggdags för barnen, kanske mig själv också. Har inte sovit många timmar den senaste veckan.



Nästa vecka får man väl eventuellt lapp om skola och allt vad det innebär. Vad ska jag göra med alla mina funderingar och bekymmer? Vem pratar man med? Jag vet inte och jag känner mig gråt färdig, får ont i magen, mår illa och det känns som en klump i halsen!



Vispa lite fet grädde nu då

Inga kommentarer: