fredag 7 november 2008

.

Jag blir terroriserad av allt folk. Trodde verkligen inte att folk va så ivriga, såhär va det inte när jag la ut fyran. Folk har hållt på och ringt från halv 2 till för en lite stund sen, jag orkar inte svara. Det är två st som kommer på söndag, den första som ringde ville ha den här men lät ändå lite tveksam men han får komma först, sen va de en annan som ringde och sa att han tar den även om han inte sett den, vettefan hur jag ska göra alltså, vill inte säga till den första att en redan vill ha den...de känns taskigt!?! sen är de 4a till som ska titta fast på mån och tis men de märks om de går och sen är de 16 andra som ringt och skickat sms.. Jag får huvudvärk!


Va på marieberg som sagt, titta på soffa direkt på nice, vet vilken jag ska ha, måste bara fixa pengar! Tar verkligen inte med den gamla dit bort, nytt soffbord, matta,bänk i hallen, köksbord,och gardiner o lite till måste fixas, jag vill ha fint på en gång annars trvis jag inte vilket märks eftersom jag inte kan bo på ett ställe 1 dag innan jag vill ha nått nytt!!!!


Måste fan städa nu även om jag inte har nån lust!


hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe va kuul att det går så bra med eran. asså o få nån som tar den. =)
¨Vet inte när vi ska kolla..
Öbo hade inte fått tag i hyresgästen än. =O/ men skulle ringa igen på Måndag...
Hjalmarbergmans väg e de.. =O/


Kramar

Anonym sa...

hehe nnää e ju inte det..
Haha jo vi ska de eventuellt..
Vet inte om vi har tillräckligt med poäng än..

Men den var på.norrbygatan 14.

Ska se här nu om vi ska käka frukost o dra i bada. =) Om ja orkar. =P