lördag 8 november 2008

Vart lite bad idag

Vid lunch kom killen som ville ha lägenheten, han tog den så nu behöver jag inte bry mig om de här. Nu är det bara packning o städning men det är lungt, ska börja med att plocka ner sånt jag inte använder rätt snart,
Hade verkligen ingen lust att bada idag, jag tycker inte ens att det är kul men det vart att vi åkte iallafall..Anton har aldrig badat sådär förut, va hans första gång på g-vik! Han ville inte byta om till badshortsen men till slut vart de bra när han fick träffa pappa eftersom jag tog Anton till vårat. Han är som sagt en liten fjant när det gäller vatten, va lite små kinkig i början men sen vart han helt galen och skulle åka rutchekanor(hur fan stavas de?) hela tiden, fick vatten på huvet många ggr men brydde sig inte. Sa till S att gör vi sånt här ofta så är han kanske inte så rädd sen, Vi va bara där i 2 timmar men det räckte gott och väl för plutten, han va helt slut och nu sover han sen en bra stund tillbaks. Är själv väldigt trött och orkar knappt hålla ögonen öppna men de är lite tidigt att sova nu.


Imorgon blir det lite jobba, ser verkligen inte fram emot det men jag måste ju, vet inte vilken tid jag orkar men nångång, blir nog annars lungt, aja

nu ska jag äta nått så att jag blir pigg

Inga kommentarer: