tisdag 18 november 2008

Skit väder!

Igår skrev jag äntligen på kontraktet. Känns super bra. Vill bara att dagarna ska rusa fram så att vi kan få börja packa och sen lämna den här skiten, Men den dagen är nog snart här.

Jaha, inte gör vi så mycket på dagarna heller, hinner ju nästan bara vakna sen äta lite lunch sen sova och sen iväg till dagis, Just när de är sånt här väder som det är just nu så vill jag verkligen inte jobba, Jag orkar inte cykla och bli helt dyngsur och idag är det verkligen storm också. Kanske kan snåla mig till lite skjuts men vi får väl se!

Anton sover för övrigt för jävligt på nätterna, fattar inte vad det är med han . Jag blir galen,
Man hinner väl sova 2-3 timmar innan det jävla gnället börjar, sen får man leta efter nappen i år och dar och sen somnar ha tillslut när han fått den men sen efter nån stund så börjar helvetets gnället, Jag blir så arg och har lust att kasta nappen åt helevete. Nu på julafton så ska napparna bort.. Jag skiter i om det ska va krig för han vänjer sig tillslut och då kanske man får sova på natten med lite TUR!!!!

Nehe nu blir det att leta efter nått att äta, jag är sämst på att hitta på nått att äta,
Samma problem varje dag.

hejdå

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hallojj.. Träligt o behöva cykla.. =( Uscha! När va det ni skulle flytta?? Kramar

Anonym sa...

haha arga mamman :)
Lika bra att kasta napparna på jul, ju yngre de är desto lättare! Liam var ju nästan 4 år när vi kastade dom & han minns ju fortfarande att han hade napp så när han hittar Leons nappar (som han inte ens använder) så tuttar han på dom..

Anonym sa...

Okeej då kanske vi flyttar samtidigt om vi har tur.. Får reda på imorgon om vi får lägenheten. =) Så håll tummARna. =)

Anonym sa...

Haha Fabians nappar försvinner med i jul.. Hellre massa gnäll då sen är det över, än gnäll varenda kväll:) Fast Fabian letar på sin napp själv.. testat att lägga flera nappar bredvid honom så han kan ta dom själv?

Anonym sa...

Jodå i fick den, som du redan vet. ska upp o skriva på imorgon. =) klart jag vill ses.. På söndag kanske?? Jobbar bara mellan 9-13 då.. =) om du vill ses efter en tund, annars nästa vecka?? Klart ja vill...=D