torsdag 27 november 2008

Jaha då har man vart hemma i 3 dagar nu då. Irriterande förkylning!
Hade säkert kunnat jobba igår och idag men jag orkar inte.
Det känns som att det inte spelar någon roll, hatar jobbet så då kan jag
lika gärna va hemma veckan ut vilket jag ska.
Vill inte heller gå tillbaks på måndag men jag måste:/
Nä jag måste hitta ett annat jobb väldigt snart!

Och snön har försvunnit vilket är skit tråkigt. Jag vill ju va ute och leka med Anton, det är för mysigt med snö. Jag hoppas att den kommer tillbaks snart:D

Imorgon blir det att städa hos mamma och på lördag är det flytt dax.
Nästa helg fyller jag och de känns sådär för jag orkar inte baka men vill ändå inte köpa färdigt :/
Brukar alltid känna för att baka och så men nu är det inte lockande för fem öre.
Kanske ändrar mig vilket jag hoppas för jag vill ha bullar!


27 dagar kvar till jul, längtar massor. Men måste börja handla julklappar snart. Får nog bli den 15e när lönen kommer.
Sen är de inte långt kvar till flytt..underbaaart! MEN jag vet inte hur jag ska göra med jul grejjer. Vill sätta upp men de känns onödigt, vet inte ens när man brukar plocka ner det ens???
Får väl se hur det blir med det.


Vill börja packa nuu

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vart ska ni flytta? :) Nyfiken, nää fasen du får ta och blogga lite mer så jag har något att läsa hehe! sköt om er! kram nettan & Liam

Anonym sa...

Heej söööt!! =D

Jodå vi har sakt uppp typ allt. Förutom el o dagis typ. haha.
Men man måste ju betala alla räkningar innan dom ger sej.. BLÄÄ!
Tack sööt vet att du vill hjälpa till. =)
Vart ska din mamma Flytta då??
Man "brukar" ta ner julsakerna kring 13helgen tror ja..

Klart vi ska ses nåndagn.. Ska kolla i kalendern nuu....
Du kanske ska med ut på lördag föresten?? =) Onsdag nästa vecka slutar ja 14. Torsdag e ja ledig, fredag slutar ja 13. såå kan dom dagarna efter att ja jobbat. =) Kanske kan åka till Ikea?

ja vill ixå packa nuu.. haha ska faktist börja rensa garderober med kläder o sånnt. =)
Uscha va ja saknar er!!

Kramar

Anonym sa...

Hehe okeej..

Joo visst kan vi ses då, nästa fredag. =)

ja ska börja städa nu, haha lyckat halv8 på kvällen.. men vet inte när ja skaa hinna annars??
Kommer några o kollar på lägenheten på måndag o ja e inte hemma på hela helgen.. GAH!!
Men ska städa nu ikväll.. plocka fram julsaker o såå.. myys. Ja inte julgran då men adventssaker. =)
O Julgardiner. haha.

Ska bara låta Felicia somna först sen kör ja..
Synd bara att ja börjar 07:00 imorgon. BLÄ!


Men duu hellre packa undan sånt man inte använder mnu än att göra de i sista minuten.-. =P


Kramar

Anonym sa...

Städade inte så mycke igår. haha satte mest upp julsaker o såå. Damsög och plocka ur några garderober med sånnt som ska kastas o sparas.. =)
Hehe.
Men liiite renare blev det.
Dom skulle visst inte komma o kolla på måndag utan det va nästa måndag. =P