fredag 5 december 2008

Det snöar;D mycket mysigt! ´Jag hoppas att det kommer massor så att man kan åka lite pulka.
Aning stressig dag idag :/ Jag måste baka och tvätta.
Hade tänk att ha en smörgåstårta tills imorn men jag kan inte,
Svårt är det inte men jag kan inte mixa ihop allt så att det blir gott.
Har aldrig testat men stefan gör det mycket bra så det är hans uppgift men det får bli inatt eller om jag ger mig på det själv ändå:/
Han ska ju iväg på relaxen sen så ja antingen gör jag eller så gör han den inatt när han är något fuller:O Får väl se hur det slutar!
Sen är det ett måste att baka, jag känner inte för det men jag känner mig tvungen:O
Säkert ingen som bryr sig bara det blir nått att tugga på,
Bullar måste jag ha iaf, sen en annan kaka. det kanske duger?!!!!


Måste upp på stan sen också och köpa tomte kläder till anton, om det inte är slut redan:/ skulle inte förvåna mig med min otur med allt. Vill ha det klart för i veckan blir det bara stress.
Får se vad man hinner med. Vill bara lägga mig ner och sova just nu.

Det är exakt 4 veckor kvar tills flytt. Blir väl att ringa bovärden där borta snart och se om dom andra kanske flyttar ut lite tidigare. Vore inga fel alls:D Vill härifrån nu!


bajbaj

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattiiis Grattiiiis på födelsedagen!! =)