torsdag 11 december 2008

*SNÖ SNÖ SNÖ!!*

Imorse när vi vaknade prata stefan i telefon och efter en stund sa han att det va massa snö men jag trodde inte på han så då va det bara att titta ut och han hade rätt, massa snö överallt. Nu hoppas jag att det blir ännu mer och att det ligger kvar så att man kan gå ut och leka massor. Det är så mysigt. Jag vill göra snögubbar och snölyktor och massa roligt med busungen.
Snön borde va kvar imorn (och så ska det snöa hela dan) så då blir det att gå ut och leka massor.

Idag blir det inte direkt att cykla till jobbet, kommer väl ta hundra år som sist det va massa snö och det vill jag inte vara med om igen. Usch för den dagen! Tar väl bussen upp sen och så får stefan skjutsa mig till brickebacken och så blir det buss hem. Vill komma hem samma tid idag som igår och i förrgår.


Såg på väggen förut och kom på att jag måste fixa väggen, ungen rev ju bort lite tapet för ett tag sen:O det måste iaf göras snart, väldigt snart. Är inte allt för många dagar kvar tills flytt endast 21-22 dagar om inte lite tidigare kanske, det skulle jag vilja. Så det kanske man kan göra imorn eller nått.. Måste även hämta kartonger från mamma och hos den tanten som mamma bytte lägenhet med.


Nehe ska man ta och städa lite medans busen är på dagis. Han fick komma tidigt idag för en ska byta avd. så det skulle vara ett litet kalas eller vad man ska kalla det.
När vi kom förut så satt barnen och jul pyssla så det ska bli kul och få hem nått fint.
Vill så väldans ha ett dagtids jobb så att han ka få leka massor och göra massa fina saker och ta med hem.
Men det händer väl aldrig:/


Just ja, imorn är det dax för lucia på dagis, jag längtar. Barnen är så söta med sina kläder:D
Blir att sova tidigt ikväll så man orkar upp vid 6-halv 7. Orka gå upp i sista sekund.

Aja nu har jag lite att göra!
..
..
..


Inga kommentarer: